Evazaţi

Aș fi vrut să prind măcar un cântec al celor de la Iris înainte să plec, dar nicio șansă, oamenii abia se-adună în Piața Sfatului. Tot e bine: dacă începe mai târziu concertul, înseamnă că se și termină mai târziu, deci am mai mult timp la dispoziție.

Sau poate ar fi trebuit să rămân la concert? Era mai bine să rămân cu A. și cu ceilalți? Acum câteva săptămâni mi-era frică și să-i răspund la telefon lui B. și acum mă întâlnesc cu el la 10 noaptea prin oraș. Dac-ar ști mama…

Musai să-l rog să mergem iar în poieniță: pe-aici, pe Republicii, cine știe cine ne poate vedea.

Totuși, pare de încredere, orice nemernic ar fi terminat-o de mult cu mine după predica ținută de prietenele mele, atunci când a venit să mă viziteze la cheful lui Sorin. Mai ales că l-am și ținut în scara blocului dup-aia. E drept că a fost puțin descurajat, dar si-a revenit repede.

E clar că îi place de mine.

Oare îi place de mine?

Dar dacă îi place de mine, de ce se poartă de parcă ar fi taică-meu? La cum vorbește pe net și cât mă laudă pentru cât sunt de matură pentru vârsta mea, de ce Dumnezeu mă sărută pe frunte la plecare?

Iar mi-am udat poalele jeanșilor. Mda. Ce să-i faci, dacă aș avea și eu un fund mai mic n-ar trebui să mai port doar pantaloni evazați. I-am scurtat eu cu ace de siguranță, dar tot prin bălți ajung. Și mi-au înghețat toate cele. Poate ar fi fost mai bine să-mi iau totuși ceva pe sub pulovărul ăsta. Dar n-ar fi arătat la fel de bine. În plus, e bine să-mi fie un pic frig când ne întâlnim. Cine știe.

Iar începi. Cine e de fapt omul ăsta? Da, vorbești cu el de luni întregi pe internet, dar tot ar putea să fie un mincinos patologic, un nenorocit cu te miri ce gânduri ascunse.

Da, dar e așa de simpatic. Și așa de amuzant. Și de dulce. Și mai știi când a zis că ești cea mai frumoasă din poza de la premiu? Mai frumoasă ca A. Mai frumoasă decât toate.

Și-atunci, și-atunci ce e cu săruturile pe frunte? Mă ții în brațe dar mă pupi pe frunte. Halal curaj.

De parcă ar fi mare lucru 8 ani diferență. Dacă eu aș avea 30, cui i-ar păsa că am un iubit de 38? Atâtea standarde duble pe lumea asta.

Să vezi că nici nu vine. Și-o fi dat seama cât de tâmpit e să-și piardă vremea cu o puștoaică de 16 ani. Care mai e și proastă. Și cu fundul mare.

Leave a Reply

